شایدنوشته آخرم بشه...

سلام....امروز تلخ ترین روزیست که من گذراندم......

 

دوستان خوبم.....چندروزی من نیستم......

 

امیدوارم سالم و سلامت باشید

 

مشکل بزرگی برام پیش اومده.....

 

برام تواین روزهای عزیزدعــــــــــــــاکنید...لطفا

 

دلـــــــــــــــــم خیلی براتون تنگ میشه .....

 

حلال کنیداگه..........

 

خیلی دوستت دارم داداش جانم

 

خیلی دوستون دارم دوستان وبلاگی خودم

 

سخت محتاج دعاتونم

 

 



نظرات شما عزیزان:

nima tanha
ساعت18:43---25 تير 1393
دستهایم را تا ابرها بالا برده ای


و ابرها را تا چشمهایم پایین


عشق را در کجای دلم .....


پنهان کرده ای که :


هیچ دستی به آن نمیرسد !


nima tanha
ساعت18:42---25 تير 1393
سلام ایشال........
هر مشکلی هست زود برطرف بشه الهی امــــــــــــین


سعید
ساعت1:41---23 تير 1393
سلام دوستان گلم.من داداش پرگل هستم.آبجی من چیزیش نیستا.زودی می یاد.ینی خودم می یارمش.فداتون.خدانگهدار.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, | 18:21 | پرگـــــــــــــــــل |