دیرکرده ای!

دیر کرده ای ذره ای ، شاید به اندازه ی سفید شدن موهای من ...

 
 
• یه شهر تخت خوابیده اما من سخت بیدارم ...
 
 
♥هنوز روی خاکم و یادم نمی کنند ، وای به حال روزی که خاکم کنند ...
 
 
♥من اشـــک نمی ریزم ، آســـمان جبران می کند ...
 
 
♥دلم بچگی میخواهد ! جلوی کدام مغازه پا بکوبم تا برایم آرامش بخرند !؟
 
 
♥هرچه دل تنگت می خواهد بگو ، فقط دروغ نگو ...
 
♥من لای کتاب زندگی گیر کرده ام ! لای فصلی بدخط و تلخ به نام * تحمل *
 
 
♥من که غصه هایم را سروقت می خورم ، پس چرا درد هایم خوب نمی شوند ...
 
 
♥روهم رفته ، روحم رفته !
 
 
♥این روز ها همه ناقص الخلقه اند ! هیچ کس دل و دماغ ندارد ...
 
 
♥دیگر پیام هایت نمی رسند ، سیم بانان را خبر کن ، شاید کاجی افتاده باشد ...
 
 
♥می خواهم ببارم آنقدر که یا ابر تمام شود ، یا باران !
 
♥مثل آسمان می ماند ... دوستش دارم اما نمیتوانم داشته باشمش !
 
 
♥سلام به وجدانت برسان و اگر بیدار بود ازش بپرس : چگونه شب هارا آسوده می خوابد ...
 
 
♥آنقدر آه کشیدم فرشچیان شدم ...
 
 
♥تقصیر  من نیست ... شیب ذهنم به سمت تو لیز می خورد به * فکرت *
 
 
♥دلم تنگه واسه عادی بودن ...
 
 
♥دوباره کنار آب زیر ستاره هاییم خوشحال از اینکه تو بهترین سه ماه سالیم !
 
 
♥آن یوسفی که بازگشت به کنعان استثنا بود ...
 
♥گلایه ها عیبی ندارند اما کنایه ها ویران می کنند ...
 
 
♥دلتنگم ، مثل ماه که بدون نیمه اش هرشب لاغر تر می شود ...
 
 
♥عاشقانه دوست داشتنت عاقلانه ترین کاریست که از دلم بر میاید ...
 
 
♥به من نزدیک نشوید ! من ناقل بدترین بیماری مهلک بشر هستم ! من * عاشقم*
 
 
♥زندگی بدون عشق : شلوار کردی بدون کش !
 
♥ببین چقدر در هم حل شده ایم ! تو قهوه می خوری ، من خوابم نمیبرد ...
 
 
♥حالا که باید چیزی را گم کنم چی بهتر از گورم ؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, | 5:8 | پرگـــــــــــــــــل |