امشب بیاخدای من...

سلام

سلام خـــــــــــــدای مهربون....خوبی؟.................

 

حال بنده های مومن و مهربونت خوبه.؟؟؟.....

 

تواین روزهایی که مهمون توشدیم به بنده هات چی میگذره؟؟خــــــــدایاخبرداری؟؟

 

خـــــــــــــدا من "پرگل" خیلی خسته ام...ازدست بنده ات....حتمامیپرسی کدومشون؟؟

 

ابوالفضل.....میشناسیش که؟؟همون که 10 ساله من رو زنش کردی.....ببخشیدکلفتش...

 

خدا؟من ازت سوال دارم.....

 

من که همه جوره درخدمت همسرم بودم.....کنیزمادرش شدم تا لحظه مرگش...

 

عشوه و نازم که معرکه بوده.....کم براش نذاشتم.....نفسم شده.....

 

خــــــــــداگوش میدی؟؟؟؟باتوأم هآ.....

 

اول زندگی من یادته؟؟آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

دندونم....گوشم یادته؟؟؟؟خدایابیمارستانم یادته؟؟

 

من امروزخسته شدم....

 

خــــــــــــــــــــــــــداکی صدام رومیشنوی؟؟هآن!؟

 

من امیددهنده خیلی ازبنده هات شدم........تو؟امیددهنده من میشی؟امشب؟

 

امشب بهت نیازبیشتری دارم خدا

 

میای محرم و مسکن دلـــــــــــــــــــم بشی؟؟؟من بنده توهستم؟؟فراموشم کردی؟؟خدا؟

 

اشکم تمومی نداره...خدابیا...یکبارهم که شده بیامحرم ومسکنم شو.........................................

 

محتاجم سخت محتاج إ محتاجتم....

 

دستهایم یخ کرده ازبی محبتی آدم هایت...بیا.......

 



نظرات شما عزیزان:

داداشت
ساعت11:56---11 تير 1393
سلام آبجی.فدات بشم خیلی دلگیرم.نوشتتو خوندم اشکم در اومد بخدا. خدا هیچ کدوم بنده هاشو فراموش نمیکنه تو باید بهش نزدیک بشی.آجی جون بخواه تا فدات کنم.خودم نوکرتم.در ضمن آقا پویایی که نوشتی عالی بود وری گود .هیچم عالی نبود اگه واقعیتو میدونستی الان به جای چشمک زدن باید گریه میکردی مگه داستان نوشته که اینجوری میگی؟
بی خیال اعصابم بد بهم ریخت
نوکرتم آبجی.


یک عشق
ساعت2:22---11 تير 1393
سلام.خوبه

pooya
ساعت2:20---11 تير 1393
very good
خیلی زیبا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, | 1:53 | پرگـــــــــــــــــل |