این هفته ها

این هفته ها ، خالی از حضورت می گذرند از روزگار من ...!

    

  و من ...  

       

     ساکت و بی تکیه گاه نگاه لحظه هایم را بارانی می کنم...!    

 

این هفته ها ، سکوت مهمان غمکده ی من است!

    

  و تنهایی...

 

             تنها همنشین غربت تلخ روزهایم ...! 

 

این هفته ها ، تنها آوای زندگی من صدای گریه است

 

       میان نمازهایوقت و بی وقت...

         

          به جای دعاهای مستانه...!

 

این هفته ها ، لبخند متروک ترین پدیده ی روزگار من است!

 

      و گریه ...

         

 

   نام˚ آشنا ترین واژه ی این روزها ...

 

این هفته ها ، خدا بسیار نزدیک است !

  

    همین طور بوی نیایش ...

   

         نمیدانم چرا شبهای این دیار به این اندازه تاریک است...  

 

این هفته ها ، زود می گذرند...

    

   اما...

     

    پایانی ندارند و من دست˚ خوش تکرار لجوجانه ی این تنهایی ام

 

این هفته ها ، شبهایش مهتاب است !

 

   اما...

   

      زندگی برایم چشمی برای تماشا نگذاشته ...

 

این هفته ها ، آفتاب می تابد و گرما می دهد سردترین آواره ی زمین را...

 

   اما ...

  

       من هنوز سرد مانده ام ...!!!

 

این هفته ها ، گلها فاتحانه می رویند و قد می کشند..

 

 من اما ...

  

    آرام ...

  

        آرام...

      

         خمیده تر از رنگین کمان می شوم ...

        

                                         بی رحمانه !!!

 

 چرایش را ...

  

          نمی دانم ...

   

                    این هفته ها خشک ماندن عادی ترین رویداد من است !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, | 1:43 | پرگـــــــــــــــــل |