حالا که میروی کمی آهسته قدم بردار
نترس !!! دل شکسته ام به پای تو نمیرسد
لطفا پشت سرت ، در زندگی را هم ببند ؛ خسته ام

حالا که میروی کمی آهسته قدم بردار
نترس !!! دل شکسته ام به پای تو نمیرسد
لطفا پشت سرت ، در زندگی را هم ببند ؛ خسته ام src="http://www.itegfiles.ir/useralbums/reyhane69-273117623/1.jpg" alt=""

نظرات شما عزیزان:

علی مددی
ساعت12:04---4 تير 1393
سلام متاسفانه من نتونستم لینگت کنم چون وبت مشکل داره قشنگ بالا نمیاره که ببینم به چه اسمی لینگت کنم لطفا تو قسمت نظرام اسم وبتو بگو تا لینگت کنم بای

atefeh
ساعت23:31---3 تير 1393
آجی هیچ وقت
هیــــــــــــــــــــچ وقت
تو هر شرایطی هم ک باشی نباختی
روزی نرسه ک نگاه کنی ببینی به اندازه ی سنت زندگی نکردی...


مرسی ک سر زدی
بازم بیا من منتظرتم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, | 22:33 | پرگـــــــــــــــــل |