سعیدجانم متشکرم

متشکــرم

برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتیبرای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادیبرای

همه وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی
برای همه وقت هایی که مرا در آغوش گرفتیبرای

همه وقت هایی که با من شریک شدی
برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدیبرای همه وقت

هایی که خواستی در کنارم باشی
برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردیبرای همه وقت هایی

که مرا تحسین کردی
برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودیبرای همه وقت هایی

که گفتی "دوستت دارم
برای همه وقت هایی که در فکر من بودیبرای همه وقت هایی که برایم شادی

آوردی
برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودیبرای همه وقت هایی که دلتنگم

بودی
برای همه وقت هایی که به من دلداری دادیبرای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی
 
به خاطر همه ی این ها هیچ وقت فراموش نکن که : لبخند من به تو یعنی " عاشقانه دوستت می

دارم
 " آغوش من همیشه برای تو باز استهمیشه برای گوش دادن به حرفهایت آمادگی دارمهمیشه

پشتیبانت هستم
من مثل کتابی گشوده برایت خواهم بودفقط کافی است چیزی از من

بخواهی
 , بلافاصله از آن تو خواهد شدمی خواهم اوقاتم را در کنار تو باشممن کاملا به تو اطمینان

دارم و تو امین من هستی
در دنیا تو از هرکسی برایم مهم تر هستیهمیشه دوستت دارم چه به

زبان بیاورم چه نیاورم
همین الان در فکر تو هستمتو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص

وقتی که لبخند بر لب داری
من همیشه برای تو اینجا هستم و دلم برای تو تنگ استهر وقت که

احتیاج به درد دل داشتی روی من حساب کن
من هنوز در چشمانت گم شده هستمتو در تمام ضربان های قلبم حضور داری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, | 17:24 | پرگـــــــــــــــــل |