آدم هـــــــا...درد..نیــــاز..دلــــت..حســــرت..
آدم هـــــــا... فـرامـوش نـــمیکــــنند ...

فــــــــقط ...

دیـــگر ســـــــــــــــــــــاکت میشـوند ...

هـمین.

 

 

من ، تــــو را

تـــــو ، رفتن را
...

آسوده برو ! دلواپس نباش

من و درد و يـــــــادت تا ابـــــــد با هم هستيم.

 



نیاز نیست انسان بزرگی باشیم ؛

" انسان بودن " خود ، نهایت بزرگی است ...

می توان ساده بود ولی انسان بود ،

به همین سادگی..

 

 

دلت که برای من تنگ شد

بیا سراغ زیر سیگاریم

کنار قبرستان خاطرات من بشین

فاتحه بخوان.

اشک بریز.

من از تو گذشتم !

 

 

ﺣﺴﺮﺕ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯼ ﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﻧﺎﺗﻤﺎﻡ...

ﺗﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽﮐﻨﯽ: ﻭﻗﺖ ﺭﻓﺘﻦ ﺍﺳﺖ ،

ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺣﮑﺎﯾﺖ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ ،

ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﺁﻧﮑﻪ ﺑﺎ ﺧﺒﺮ ﺷﻮﯼ ﻟﺤﻈﻪ ﻋﺰﯾﻤﺖ ﺗﻮ ﻧﺎﮔﺰﯾﺮ ﻣﯽﺷﻮﺩ

ﺁﯼ... ﺍﯼ ﺩﺭﯾﻎ ﻭ ﺣﺴﺮﺕ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ ،

ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﻭﺩ ﺩﯾﺮ ﻣﯽﺷﻮﺩ!

هنوزم یه دنیا خاطرس ، هرعکس تو

من نمی تونم ترکت کنم ، کاملا برعکس تو .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 21:14 | پرگـــــــــــــــــل |