میدانستم....

میدانستم عاشق بارانی...

 

آنقدراشک ریختم تاخورشیدبتابد برروی سیل اشک هایم

 

تااشک هایم ابرشود وباران ببارد

 

این اشک های من است که برروی تومیبارد

 

عشق همین است وراه آن نفسگیر...

 

بازهم میخواهم عشق راباتمام دردهایش

 

دردهایی که دردنیست چون دوایش تویی...

 

خیالی نیست دلتنگی هاوبی تابی هایش چون چاره اش تویی...

 

عزیزم دررازو نیازهایم تنهاتویی

 

باتوبودن یعنی همین

 

یعنی من بیشترازعشق های روی زمین عاشقتم

 

تنهاهمین احساس است که دردل دارم

 

این کلمه یجاودانه رواز من بپذیر

 

درروزی که قلبم درونش غوغاست

 

این احساس صادقانه راازمن بپذیر

 

درروزی که حال من حال خودم نیست

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:37 | پرگـــــــــــــــــل |