لیلی ومجنون....

بــــــــیــــا بــــــــا مـــــــــــن!

بــيـا تـا ليلی و مجنون شويم، افـسانه اش بـا من

بــيـا بـا من بـه شهر عــشق رو كــن، خـــانه اش بـا من

 

بــيـا تـا سـر بـه روی شـانـۀ هــم، راز دل گــویـيم

اگـر مـــويـت چــو روزم شد پـريـشان، شانـه اش بـا من

 

سـلام ای غـم، سـلام ای آشـنای مـــهربـان دل

پـــر پـــرواز وا كــن چــــون پــــرسـتـو، لانــه اش بـا من

 

مــگـو ديــوانـه كـو، زنـجـير گـيسو را ز هـم واكن

دل ديــــــوانــــه ديــــــوانــــه، ديــــــوانــــه اش بـا من

 

در اين دنــيای وا نــفـسای حـسرتـزای بی فردا

خـــدايا عــاشـقان را غــم مــده، شـكرانه اش بـا من

 

مــگو ديـگر سـمـنـدر، در دل آتـش نــمی سوزد

تو گـرمم كن بـه افسون، گـرمی افـسانه اش بـا من

 

چه بشكن بشكنی دارد، فلك در كار سرمستان

تو پـنهان بـشكن این، نـشكستن پـيمانه اش بـا من!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:9 | پرگـــــــــــــــــل |