saeed""""""""""""""""""""""""""""""saeedjoooonam
درد دارد وقتی من عاشقانه هایم را می نویسم ، دیگران یاد عشقشان میفتند و تو هنوز بی خیالی!

 

میخواستم عکس زیبایت را با میخ بر سینه ام بکوبم،قلــــــــــب ندا داد:

جای عکس در قلب تنهاست،نه در سینه ی دریا...
امدم بر قلب بیاویزم،دلم فریاد براورد که جای عکس در خانه ی دل است!
مانده بودم چه کنم...جدال میان سینه وقلب ودل بالا گرفت...
ناگاه دیدم که دلم خونین گشت،قلبم پاره پاره شد و سینه ام زخمی...
نمیدانستم چه کنم؟!من ماندم و قاب عکس به خون نشــــــــــسته...
نه دلی مانده بود،که دل سوزانداز بهر دلسوزی من...!
نه قلبی بودکه در آن سکنی گزینم و نه سینه ای که آه خسته ی مرا پذیرا باشد...
من ماندم و قاب عکس خونین تو

 

 

 
آدمــها کنــارت هستند . . تا کـــی؟ تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند ! از پیشــت میروند یک روز . . کدام روز ؟ وقتی کســی جایت آمد ! دوستــت دارند . . تا چه موقع ؟ تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ! میگویــند عاشــقت هســتند برای همیشه ! نه . . . ! فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام شود. . و این است بازی باهــم بودن . .
 
 
چگونه می شود از خدا گرفت چیزی را که نمی دهد ؟؟
می گویند قسمت نیست، حکمت است...
من قسمت و حکمت نمی فهمم...
تو خدایی...
طاقت را می فهمی...مگر نه ؟؟!!

 
 

با مـــــــــن مــــــــدارا کــــــن 
بــــــــعد ها دلــــــــت بــــــــرایـــــــم تنـــــــــگ خواهد شد ...
 

 

ﭘـﻳـﺷـﺁﻧـ ﻰ اَﻡ چَــﺳـﺑـﻳـدَטּ ﺑـﮧ ﺳﻳـﻧـﮧ اَﺕ ﺭﺁ ﻣـ ﻰﺧــﻭﺁهَـــﺩ ... ﻣــﻭﻫـــﺁﻳـَــﻡ ﺑـﻭﺋـﻳـدَﻧـَـــت ... وَ چـﺷﻣـهـﺁﻳـَم ﺧـﻳـﺱ ﮐــﺭدَטּ ِ ﭘــﻳـﺭﺁهَــטּ ِ ﻣـَﺭﺩﺁﻧــﮧ اَﺕ ... عَـﺟـَﺏ ﺑـُـﻏـﺽ ِ ﭘـُـﺭ ﺗـَـﻭﻗـُـﻋـ ﻰ ﺩﺁﺭﻡ ﻣـَـــטּ، اِﻣـﺷـَــﺏ..

 

یخودی منتظرت لب جاده میشینم بیخودی هر ثانیه تو رو از دور میبینم بیخودی دلم خوشه به دنبال دیدنت ساعت و کوک میکنم لحظه ی رسیدنت

 
 

کاش میشد هیچکس تنها نبود کاش میشد دیدنت رویا نبود گفته بودی باتو میمانم ولی رفتی و گفتی که اینجا جا نبود سالیان سال تنها مانده ام شاید این رفتن سزای من نبود من دعا کردم برای بازگشت دستهای تو ولی بالا نبود باز هم گفتی که فردا میرسی کاش روز دیدنت فردا نبود…



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سر میز شام، یادت که میفتم بغض میکنم
اشک تو چشمام حلقه میزنه و همه با تعجب نگاهم میکنند...
لبخندی میزنم و میگویم: چقدر داغ بود...!!!

چـــرآ نــگآه مـے کـُنــے 
 

                                                        تنــهــآ نـَבیـבه اے ؟بـﮧ مــَטּ نـَخـنـב .
                                                .مــטּ هَـمـ روزگـآرےعـَزیــز בلــ کــَســـے بـــوבمـ   
احســـآس مــی کنــــــم وقتـــی مـــی نویســـم خــدآ چشمهـــآیش را مـــی گیـــرد وقتـــی مـــی خـــــوآنــــم گوشهـــآیش را... صـــادقـــانـــه بگــــویـــم فکــــر مـــی کنـــم خــــداهــــم از ســـادگـــی مـــن و حــرفهـــای تکـــرآری ام خستـــه شــــده اسـت...!!!

 

 

این چند ماه که منتظرت بودم
به اندازۀ چند سال نگذشت به اندازۀ همین چند ماه گذشت
اما فهمیدم ماه یعنی چه
روز یعنی چه لحظه یعنی چه
این چند ماه گذشت و فهمیدم
گذشتن، زمان، انتظار یعنی چه...

 
 
 
 

من تو را دوست دارم ..
تو دیگری را...........
 
دیگری   دیگری را...
و این چنین است که ما تنهاییم..........

 
 
 
 
 

روزگاری خواهد رسید همچنان که در آغوش دیگری خفته ای ، به یاد من ستاره ها را خواهی شمرد تا آرام شوی ... دلت هوایم را خواهد کرد ... به یاد خواهی آورد باهم بودن هایمان را ... به یاد خواهی آورد خنده هایم را ... به یاد خواهی آورد اشک هایم را ... به یاد خواهی آورد آغوشم را ... مطمئنم در آن لحظه در دلت می گویی : من آغوشت را می خواهم ..
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت13:24---1 مرداد 1393
آجی دوست دارم فقط نمیدونم چرا خسته ام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, | 11:55 | پرگـــــــــــــــــل |