تومرامی جویی؟

تو مرا می جویی؟!!!!!

من همانم شبنم شفاف بر آن تن نازک برگم!!!!

و که شاید...

     گل سنگی باشم لب این تالاب!!!

یا مثال مرغی پرگشوده در باد....            

   

   روح من در کالبد امواج است...

من صدای بارانم...

و در این جنگل تن سبز بی تکرار...

                                     هر صبح میخروشم از کوه...

هرچه هستم

با تو

چون نسیم آزادم...

هیزم اگر نیست

مرا باکی نیست...

                            من ز عشق تو تنم سوزان است...

 

دیده بگشا...

دیده ام دیده توست...

با تو این منظره را می نگرم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:, | 17:55 | پرگـــــــــــــــــل |